Monday, December 16, 2013

Myself


Lonely, nobody, no one care, just myself.

Hai. Dah lama tak update blog. Tak tahu nak cerita pasal apa dah. Pasal diri sendiri je lah nak cerita k.
Hmm luaran aku mmg selalu ceria, happy, suka gelak, but dalam hati tiada siapa yang tahu. Aku mungkin pendiam, tak suka cerita pasal aku kat orang lain. Tak apalah, bersabar lebih baik kerana bersabar separuh daripada iman.

Tak tahu lah bila aku akan temui cinta sejati. Bila dah ada, orang tak hargai. Sabar je lah. Maybe ni dugaan untuk diri aku. Masih terlalu awal untuk fikir pasal cinta right? okay try to forget it. hmm.

Haa mesti korang pelik kan cerita kat blog aku ni sedih but lagu rancak. hahah. aku letak ni taknak lah korang menangis bila baca kisah hidup aku ni. letak lagu sedih nanti bertambah nangis plak kang :')

K lah tak tahu nak cerita pasal apa dah. kalau nak tahu apa yang cerita sedih tu tekan lah older post :) jangan bersedih k. Mirul cuba tabah ni. doakan mirul sentiasa tabah k.

Bye. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment