Saturday, March 16, 2013

Rindu arwah mama :')

Hi Assalamualaikum kepada anda yang sedang membaca blog saya ni (:
Setelah sekian lama tak update tiba-tiba teringin nk update plak, hahah.
kisah ni bkn pasal awek/gf or apa-apa lah, but my feel. mcm mana nk start eh? urmmm, k tgk bwah ni :D

Actually, saya rindukn arwah mama :') masa hari raya tahun lepas jew last ziarah kubur, smpai hari ni dah 5 bln mcm tu tak ziarah kubur arwah mama, ntah apelah yg jadi, rumput panjang kew, kotor kew, banjir kew, urmm risau :/ but i'm truly miss her, apa yg bleh buat hanya sedekahkn al-fatihah kepada dia, sejak dia tak ada nk mkn susah, nk happy susah, sbb dia jew yg fham perasaan saya, waktu skrg saya hanya menyendiri jew, yg ada di sisi saya hanya kawan tu pun kadang-kadang jew.

Mama, kenapa pergi cpt sangat? amirul rindu nk rasa masakan mama yg sedap-sedap, amirul rindu bila mama ingat birthday amirul and mst tanya amirul nk apa :')

Masa arwah mama nk pergi, saya byk buat dosa dgn dia, tak hiraukn dia bila dia sakit, dia mintak urut saya buat tak tahu, dan yg paling menyedihkn saya, saya tak dpt nk minta maaf dgn dia dan sbelom dia koma, dia tak dpt nk lihat wajah terakhir saya :') saya pun tak dapat nk tgk wajah terakhir dia sbelom dia koma, Ya Allah berat sungguh dosa ku kepada ibu ku, engkau beri lah dugaan yg berat sekali pun aku terima seadanya :'(

Last for me, harap-harap saya dpt ziarah kubur arwah mama, saya terlalu rindukn dia :') apa yg mampu buat hanya sedekah al-fatihah, semoga roh mama aman di sana, i love you Normala bt Jamaluddin :')

2 comments:

  1. awh its very sad story , even it short . Be strong amirul, she always beside u .. trust me :)

    ReplyDelete
  2. Yap...semoga arwah ibu merul tenang disana...merul jgn lupa solat,bykkn sedekah utk ibu merul..sb hanya 3 prkara sja yg smpai....amalan,doa dri ank yg soleh...sma mcm abg wan...abg wan pn mak pn xada.byk dosa yg buat,cma abg wan slalu berdoa semoga Allah mengampunkan dosa2 arwah mak abg....walapun Allah tak mgampunkan dosa abg xpe.janji arwah mak abg sentasa tenag di syurga..

    ReplyDelete