Friday, June 29, 2012

Di sekolah (:

Assalamualaikum , saye ada satu cerita ni , cerita ni membuatkan saye btul2 nk menitiskn air mata , so sudi2 lah membace ye ,

Ehemmm , tadi kt skul , lps bace yasiin , ada seorang ustaz datang ke sekolah nk ceramah psl israk dan mikraj , cerita psl nabi mule yg byk terime dugaan , then tibe2 dia bleh msok cerita psl ibu bapa , terus dan terus dia mencerita , dia boleh ckp *Ape perasaan kamu bila ibu bapa atau family kamu menghembuskn nafas yang terakhir dan ape perasaan kamu bila ibu kamu menghembuskn nafas yg terakhir di dpn mate kamu* Ya Allah ! lps dia ckp perkataan itu , seluruh bulu roma aku naik secare tibe2 , aku betul2 nk nangis mase tu , aku lah seorang hamba yg pernah melihat bondanya yg tersyg menghembuskn nafas yg terakhir di dpn mate , Ya Allah ! hanye Allah jew yg tahu perasaan aku mase tu , aku cube untuk takkan bernangis , sbb aku dah berjanji pade diri aku , aku takkan bernangis lgi slepas arwah ibu ku pergi :( Ya Allah ! aku teringat semua perkare2 dose yg aku buat kepade arwah ibu aku , tak sempat mintak maaf :'( Harap Allah ampunkn dose-doseku , Ya Allah !

Korang jgn lah jdi mcm aku k , tak sempat mintak maaf dgn ibu :') thanks sudi membace , bye :']

No comments:

Post a Comment